Direktlänk till inlägg 18 november 2009

Sjukstuga nr 4....

Av Marie Sundwall - 18 november 2009 14:59

Så var det dags igen då... 1 dag hann grabben gå innan han blev dålig igen... Iofs inte förkylning denna gången men ont i örat... Så det fick bli en liten tripp till Närakuten igen då... Efter ca 1 1/2 timmes väntan så fick vi träffa doktorn.. Var samma läkare som jag träffade sist jag var där med lilltjejjen... Jättebra är han... Fick tittat i örat och där fanns ju en infektion i hörselgången och en begynnande öroninflammation... Så det blev örondroppar i en vecka och nässpray för att stoppa inflammationen att dra igång... Så vi får väl se vad som händer..


Fick ringt jobbet i alla fall och meddelat att jag är hemma i morgon och fredag oxå men kommer in och jobbar helgen... Behöver verkligen komma utanför dessa väggar ett tag... Så man kan säga att jag ser fram emot helvetespasset på lördag... 7-21....


Skall med stor säkerhet iväg i kväll iofs... Tar med mig en kollega upp till Ljungkile till Kärrstegensgård http://www.karrstegensgard.se/cms/index.php Det är en bekant till oss som har den och det är en gårdsbutik som är jättemysig... Passar min kollega som handen i handsken... ler... Hon kommer komma till himmelriket när vi kommer dit... ler... Det är VIP-kväll där idag så det blir lite handling och lite mat... Så mysigt...


Men nu är det dags att göra sig iordning...


Zupermom



 
 
Mipi

Mipi

19 november 2009 09:51

Kan tänka mig att du vill ut ur huset.. jag fick krupp på två dagar.... träningsabstinensen va värst.. tur jag fick komma till gymmet SJÄLV!! igår för lite Body Pump!!
Kramis

http://mipi33.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Sundwall - 15 augusti 2012 14:39

I morgon kommer dagen då jag måste inse att mardrömmen är sann... :-( FAN oxå... :-( ...

Av Marie Sundwall - 31 juli 2012 12:14

Flyr fältet ett par dagar för att se om det får oss att vakna ur denna mardröm!!!! :-( ...

Av Marie Sundwall - 29 juli 2012 21:08

HELVETES DJÄVLA SKIT!!!!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 08:23

Låt det vara en mardröm som vi snart vaknar ur!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 06:04

NEJ!!! NEJ!!!

Ovido - Quiz & Flashcards