Alla inlägg den 19 november 2009

Av Marie Sundwall - 19 november 2009 16:03

Fick med mig ungarna till Tjolöholms slotts julmarknad idag... Bara kände att vi måste komma utanför dessa väggar och hitta på nått... Fast lite dåligt samvete fick man ju... Är ju hemma och vabbar och då "får" man ju inte gå ut... Eller??? Men har man som vi vart hemma i två veckor så bara måste man ut... Och ungarna är ju "bara" förkylda och trötta och fixar inte att vara en hel dag på skola och dagis... Och när vi kom hem efter 2 timmar så märkte man att både de och jag var helt slutkörda... Och då tog vi det ändå lugnt där borta...


Fick köpt en snygg ljuslykta igår på Kärrstegens gård... Och i dag på marknaden hittade jag den perfekta dörrkransen till... Skall hitta en bra spik att hamra in i dörren bara så kommer den upp... Lyktan är i vitt trä och svart metalltak... Kransen är i vit mossa med vita stjärnor och kulor... Kommer bli så snyggt... ler..


Börjar känna mig konstig i halsen och i näsan... Fryser gör jag oxå... Fast jag tror inte jag har feber... Men det vore ju konstigt igentligen om jag klarar mig i från att bli sjuk... Med all den smitta som härjar här hemma... Hade ju tänkt gå och jobba i helgen men får se i morgon hur det känns... Skall ju jobba 7-21 på lördag och är jag inte helt frisk då så fixar jag inte det... Men som sagt.. vi får se...


Annars har det inte hänt så där jättemycket idag... Så det blir ingen mer uppdatering än detta...


Zupermom

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards