Alla inlägg den 22 november 2009

Av Marie Sundwall - 22 november 2009 20:49

Skall skicka pojkarna till skolan i morgon tänkte jag... Så ni får gärna hålla tummarna att det funkar och att de inte ringer från skolan och säger att de är dåliga igen... Lillfröken får gå till dagis på tisdag eftersom jag är ledig i morgon... Håll gärna tummarna oxå att jag håller mig frisk nog så jag kan gå och jobba på tisdag...


Åkte in till Kungsbacka tidigare idag, gubben behövde byxor och så passade vi på att köpa lite julklappar oxå... Känns skönt att ha börjat lite...


Och när vi var där så ringde svärfar och ville bjuda på kaffe så när vi var klara så åkte vi dit och fikade.. Började prata om bygget av våran altan, som har legat i träda i x antal år... Så äntligen kanske vi kan få byggt den... Och äntligen så kanske vi har börjat att komma överens om hur den skall se ut oxå.. Så förhoppningsvis så kan vi sitta på altanen i sommar och njuta av kvällssolen med en kall öl/cider/vin...


Så håll även tummarna om den... ler...


Zupermom

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards