Direktlänk till inlägg 24 november 2009

Jaha...

Av Marie Sundwall - 24 november 2009 18:58

Så var det då min tur att bli dålig... Men vad hade jag väntat... suck... Har ont i halsen, hostar och fryser/är varm om vartannat... Har heller ingen ork... Bara att hämta barnen på dagis/fritids/klubben gör mig helt slut.. Så det är inte många knop jag gör här hemma på dagarna, borde igentligen men fixar det inte... Annars hade det ju vart läge att adventspynta... Får se om jag kan få gubben till att ta fram kartongerna så kan jag ta det lite pö om pö kanske...


Nu skall jag se på Simpsons och umgås med barnen... Inväntar gubben som jobbat sent idag... Och sen ikväll är det ju NCIS och NCIS L.A och Hells Kitchen... Så kvällen är räddad ialla fall...


KRAM....

 
 
Lotta

Lotta

24 november 2009 19:24

Hej på er därhemma i sjukstugan.
Vad kul att ha hittat din blogg, har nu läst det skrivit, hoppas att ni kryar på er nu och att ni får vara friska länge, för nu har ni väl fått er dos....
Kram Lotta

http://anncharlottehogbom.blogg.se

 
Heidi

Heidi

24 november 2009 20:00

Hej Marie, klart du får länka till min blogg från din! Jag får länka till din med va? :) Kram!

http://heidin72.blogg.se

 
Ingen bild

www.minskrotaochjag.blogspot.com

24 november 2009 20:37

Krya på dig nu!! Jaa, "HK" får man klart inte missa!!!

Krams

 
Åsa (Valerina)

Åsa (Valerina)

24 november 2009 21:39

Ja här har vi också haft sjukstuga. Krya på dig.

Kram Åsa (som vi hade chokladfesten hos)

http://valerina.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Sundwall - 15 augusti 2012 14:39

I morgon kommer dagen då jag måste inse att mardrömmen är sann... :-( FAN oxå... :-( ...

Av Marie Sundwall - 31 juli 2012 12:14

Flyr fältet ett par dagar för att se om det får oss att vakna ur denna mardröm!!!! :-( ...

Av Marie Sundwall - 29 juli 2012 21:08

HELVETES DJÄVLA SKIT!!!!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 08:23

Låt det vara en mardröm som vi snart vaknar ur!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 06:04

NEJ!!! NEJ!!!

Ovido - Quiz & Flashcards