Alla inlägg den 26 november 2009

Av Marie Sundwall - 26 november 2009 18:52

Idag har jag tillbringat dagen i soffan igen... Tittat på alla Dexter avsnitt som gubben spelat in åt mig... Han är snäll min karl som spelar in program som jag vill se... Som tur är så är det inga svårigheter utan det räcker med att trycka på rec så spelas det in... Svårare än så är det inte... Det borde även du fixa Jonny... Tungan ute


Har även fått tvättat en del så imorgon vet jag vad jag skall göra.. Sortera och vika tvätt... Tycker det är så tråkigt, men det är ju ett nödvändigt ont...


I  helgen skall vi på Heavy metal party... Hoppas de som håller i festen har spikat fast möblerna, gubben har nämligen hotat med att kasta ut möbler från balkongen... Det hör ju liksom till ett HMP...  


Får väl även säga grattis till HBK.se som firade 3 år som klubb igår... Det tar mig emot då jag inte kan kalla det en klubb utan ett bättre ord är DIKTATUR!!!! En klubb låter medlemmarna säga och tycka vad de vill (givetvis inom vissa gränser) och är det någon som bryter mot regler så skall det ju komma en varning eller i alla fall en förklaring till varför man inte kan skriva eller läsa... Detta sker inte i HBK.se! Där slängs man ut eller modereras utan minsta förklaring... Har man tur så får man kanske svar på sitt mail och då med informationen "Vi tackar för ditt mail, vi vidarebefordrar frågan till rätt person"... (eller liknande meddelande). MEN!!! Det kommer aldrig något svar från "rätt person". Det kommer ALDRIG något svar...


Vi blev modererade i April... Ingen info, trots otaliga mail

I Maj fick vi veta att vi vart avstängda i 3 mån... Fortfarande ingen info om varför, trots otaliga mail

I september blev vi iofs insläppta igen... Men är modererade... VARFÖR???? Vet fortfarande inte... Trots otaliga mail...


I december förra året blev MINST 13 personer uteslutna... UTAN FÖRKLARING!!! DE HAR FORTFARANDE INTE FÅTT NÅGON FÖRKLARING!!!


Så ni kanske förstår varför jag inte kallar det en klubb?? utan diktatur!!!!


KRAM!!!!


Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards