Alla inlägg den 29 november 2009

Av Marie Sundwall - 29 november 2009 21:30

Lördagskvällen var underbar... Var ju på Heavy Metalfest hos goda vänner... Jag körde och gubben och en annan killkompis drack öl.. Jag hade haft huvudvärk på dagen så jag tyckte att de kunde få ha kul.... Och jag är ju faktiskt ute mer och festar än vad gubben är så jag tyckte inte det var mer än rätt...


Det spelades bara bra hårdrocksmusik... Fick nys om ett band som jag inte hört innan men som jag gillade väldigt mycket... Så nu blir det till att leta upp skivor och låtar... Vi har rätt lika musiksmak Mia... ler... Det var en tjejkompis där som jag inte sett på X antal år... Men nu "tvingade" jag med mig själv på nästa lunch/fika som de skall ha... he he... Men det lät som att de ville ha med mig... ler.... Måste ses oftare Cat...


Kom hem vid 2, efter ett snabbt stopp på Lill Amandas... Alltid lika gott med en mosbricka med västkustsallad... mums... Och det var så skönt att vakna i lugn och ro i morse med inga barn hemma... Fick för mig att åka och köpa lussekatter och en blomma till svärfar som tack för hjälpen med barnvakteriet... Men fick inte tag på några lussekatter, så det fick bli blomma, pepparkakor och pepparkakslängd, så fick han stå för kaffet...


Sen var det dags att gå hem och göra sig i ordning för julbordet med övriga familjen... Alltid lika gott... Massa sill och lax... Jansson och lutfisk... mmmmm!!!!!


Sen blev det ju en del gottigott oxå... Lite för mycket kanske... ler...


Men när vi satt där på Gothia så började jag må dåligt... Tungandad, och det känns som att jag har svårt att få ner luft... Skall ju snart på koll igen så får ta upp det då... Hoppas bara att det inte är någon försämring...


Jag får önska alla mina vänner en riktigt GOD FÖRSTA ADVENT!!!!


Kram...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards