Direktlänk till inlägg 4 december 2009

Helg igen...

Av Marie Sundwall - 4 december 2009 22:10

Veckorna går ju så fort... Jag hänger inte med... Tycker inte det är något annat än fredagar... Åkte och handlade efter jobbet, fick bli kött och potatisgratäng till middag... Gubben hade köpt med sig vin... Jag köpte även krustader som vi åt på medans maten stod i ugnen... Det är gott det...


Är ledig i helgen... I morgon kommer svägerskan med familj ner... Skall bli trevligt att träffa de igen... Blev ju bara en snabbisträff förra helgen då de var barnvakt åt stora grabben...


Helgen kommer ägnas åt städning, tvättning, julklappsinslagning och lite julpyntning kanske... beror på om jag kan övertala gubben att börja... Granen kommer inte upp förens dan för dopparedagen... Men det andra kan ju få komma upp...


Nästa vecka tänkte jag åka till ullared på måndag, på tisdag blir det hjärtkoll och möte på jobbet, onsdag eller torsdag blir det en tripp till IKEA... Sen helgen som kommer är fullbokad... AV JOBB!! Fast det kommer bli trevligt... Gillar att jobba helgerna, de är inte lika stressande som vardagarna... Grabben har fått en inbjudan till Laserdome på söndag nästa vecka... Hade tänkt följa med och titta men insåg att jag jobbar ju 7-21 då... Så det blev ingenting med det...


Just det ja... Skall ju på ljusparty på onsdag kväll oxå... Som tur är med endast luktfria ljus... Annars hade jag nog kommit där ifrån med huvudvärk...


Men nu skall jag be gubben hälla upp lite vin till mig...


KRAMAR...

 
 
Ingen bild

mipi

4 december 2009 23:45

du har koll på din man du hehe

pöss

 
Åsa (Valerina)

Åsa (Valerina)

5 december 2009 00:27

Aha du har ett hjärtproblem. Hoppas allt är bra när du kommer på läkarkontroll då.
Här hade jag egentligen planerat vin ikväll, men det blev inte så för vi hade 2 barn ute på vikft och jag ville vara nykter ifall vi skulle behöva åka och hämta,,,,,bara så där lite extra säkerhet ifall deras planerade skjutsar skulle få problem :)

http://valerina.wordpress.com

 
Ingen bild

Lotta

5 december 2009 01:23

Hoppas middagen och vinet smakade bra. Här har det vart en lugn och mysig TV kväll, vinet får väl vänta tills vi kommer iväg, drack lite glögg i torsdags när Jonny jobbade. Det är inget Jonny är förtjust i.
Kram på er och trevlig fortsättning på helgen.
Godnatt......

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Sundwall - 15 augusti 2012 14:39

I morgon kommer dagen då jag måste inse att mardrömmen är sann... :-( FAN oxå... :-( ...

Av Marie Sundwall - 31 juli 2012 12:14

Flyr fältet ett par dagar för att se om det får oss att vakna ur denna mardröm!!!! :-( ...

Av Marie Sundwall - 29 juli 2012 21:08

HELVETES DJÄVLA SKIT!!!!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 08:23

Låt det vara en mardröm som vi snart vaknar ur!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 06:04

NEJ!!! NEJ!!!

Ovido - Quiz & Flashcards