Direktlänk till inlägg 9 december 2009

Var ju hos läkaren igår...

Av Marie Sundwall - 9 december 2009 22:17

och efter ca 2 timmars liggande på den hårda, obekväma britsen kommer läkaren in när ultraljudet är färdigt... Hon frågar hur det är och jag säger att det har känts konstigt 2 ggr dvs vart jobbigt att få ner luft... Jaha säger hon och tar fram ul igen... tittar snabbt och säger att det ser bra ut, men jag vill ha ett 24-timmars EKG på dig... Kan du komma tillbaka en annan dag? Men efter mycket velande bestäms det att jag får ett direkt... Så nu får jag väl åka och lämna in den in morgon efter min tripp till IKEA... Eller om jag kan få gubben att ta med den eftersom han ändå skall in till stan... ja ja... vi får väl se hur vi gör... Antar att om EKG visar nått så hör läkaren av sig, annars blir det nytt läkarbesök till våren igen... Med ett nytt EKG... Det är lite jobbigt att ha det när man jobbar och skall sova, men det går...


Var nere på ljusparty tidigare i kväll... Det är ju så mysiga ljus och ljusstakar... Men tyvärr är de ju så dyra... Man får ju "nästan" lika bra ljus på IKEA till mer än halva priset... Får shoppa loss med ljus där i morgon i stället... Köpte faktiskt inte nått... Duktig jag är va.... ler....


På fredag blir det en intressant dag/kväll/natt på www.husbilsforumet.se. Det är då 1 års dagen då MINST 11 st blev avstängda från www.husbilsklubben.se av en webbansvarig... Lögnerna, uteslutningarna, modereringarna som pågått under året är otaliga... Husbilsforumet kommer öppna upp gästboken hela fredagen, vilket innebär att vem som helst kan skriva där... Det kommer bli riktigt intressant att sitta och läsa där i...


Tyvärr så kommer det väl inte bli en lösning den dagen, men förhoppningsvis så blir det det någongång i framtiden... Har styrelsen lyckats bli avsatta en gång tidigare (iofs i en annan klubb men beteendet var samma) så skall de nog lyckas bli avsatta en gång till... Och förhoppningsvis så startar de inte en ny klubb...


Gå som sagt gärna in på husbilsforumet.se och läs på fredag...


Zupermom

 
 
mipi

mipi

16 december 2009 22:34

ja fy de e jätte dyrt mä ljuspartyn.. har dock aldrig vart på nått själv men har hört...

kramelikrams

http://mipi33.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Sundwall - 15 augusti 2012 14:39

I morgon kommer dagen då jag måste inse att mardrömmen är sann... :-( FAN oxå... :-( ...

Av Marie Sundwall - 31 juli 2012 12:14

Flyr fältet ett par dagar för att se om det får oss att vakna ur denna mardröm!!!! :-( ...

Av Marie Sundwall - 29 juli 2012 21:08

HELVETES DJÄVLA SKIT!!!!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 08:23

Låt det vara en mardröm som vi snart vaknar ur!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 06:04

NEJ!!! NEJ!!!

Skapa flashcards