Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Har legat lågt ett tag...

Av Marie Sundwall - 25 januari 2010 21:07

Har vart lite mycket igen... Men än är det inte över... suck... Fast denna gången är jag lugnare... Det finns inget att hämta hos oss, utan det är på ett annat ställe problemen är... Börjar höra från andra nu att det är fler som har problem där... Så jag är lugn... Men nu släpper jag det... Det får ta den tid det tar, är inte mycket att göra åt det...


Var på möhippa i lördags för syster yster... Var jättekul att få vara med och roligt hade vi... Och även god mat... Spansk Paella... Tillagad hemma i vår fars kök av en äkta spansk kock... SÅ GOTT!!! Hoppas du är nöjd med dagen syster och att du inte tycker vi var för elaka mot dig... ler... Älskar dig...


Var ju min födelsedag då oxå, men jag tyckte att jag fick stå tillbaka för systers skull... Hon har ju bara en hippa och jag fyller ju varje år och jag fyllde inte jämt så det gjorde mig inte något...


När jag kom hem på söndagkväll så väntade ett stort paket på mig på köksbordet... Det var en juicepress... Så nu kan vi få juice av i stort sett vilken frukt/grönsak som helst.. NJUTA!!!


Gubben och barnen kom in och hämtade mig hos pappa i söndags fm... Vi åkte till Åby simhall och badade i ett par timmar, tog en hamburgare på Mc Donalds och sen bio.. Vi såg Planet 51... Eller barnen såg den, jag och gubben sov... ler... Vi var visst rätt trötta båda två... ler...


Sen idag när jag skulle laga middag så såg jag att spisen gått sönder... SUCK!!! Det har gått en flis/krossat glas på hällen... Så nu blir det till att köpa ny häll... Och eftersom både jag och gubben vägrar gå tillbaka till vanlig häll från att ha haft induktionshäll så kostar det ju lite... Men det är det värt i slutändan...


Men nu skall jag leta upp sängen... Höll på att somna på jobbet innan idag... Och då är man trött om man "nästan" somnar där...


GOD NATT!!!!

 
 
Åsa (Valerina)

Åsa (Valerina)

25 januari 2010 21:31

Grattis i efterskott :)

http://valerina.wordpress.com

 
 Åse

Åse

25 januari 2010 23:16

Låter som du har haft en livad helg.Här hemma har det gott i ett också.Vi har haft besök av Jonny och Lotta hela helgen och det var trevligt att dom kommit tillbaka till kalla Sverige igen.

Det låter ju inte så dummt med juicepress, kanske man kan bli bjuden på en god fruktdrink den gång vi kommer och hälsar på er.

Kram Åse

http://aseaseblogg.se

 
mipi

mipi

26 januari 2010 11:36

Vade de som pajjar nästa gång??? tvättmaskinen?? aerconditionen?? bilen?? cykeln?? toan??? badkaret???

Då ser ja fram emot färsk juice nästa frulle vi intar hos er =)=) KRAAAAM

http://mipi33.blogg.se

 
Ingen bild

Lotta

27 januari 2010 14:14

Kolla med försäkringsbolaget, är inte spisen för gammal så kanske ni kan få ut en del därifrån, med åldersavdrag.
Juicepress väntar vi med på, Jonny fick ett nobelcard i från jobbet, där valde vi en press. Skulle velat ha hafy en i Portugal, då satt Jonny och handpressade apelsiner, det blev ett par liter god juice.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Sundwall - 15 augusti 2012 14:39

I morgon kommer dagen då jag måste inse att mardrömmen är sann... :-( FAN oxå... :-( ...

Av Marie Sundwall - 31 juli 2012 12:14

Flyr fältet ett par dagar för att se om det får oss att vakna ur denna mardröm!!!! :-( ...

Av Marie Sundwall - 29 juli 2012 21:08

HELVETES DJÄVLA SKIT!!!!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 08:23

Låt det vara en mardröm som vi snart vaknar ur!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 06:04

NEJ!!! NEJ!!!

Skapa flashcards