Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Marie Sundwall - 31 januari 2010 22:27

Det är helt sannslöst vad vissa skriver i andras bloggar... Hoppas verkligen de får sitt straff så småningom... Och det får de säkert när de åker ut med huvudet före från Husbilsklubben.se, tillsammans med övriga gestapowebbare och styrelse...


Helt rätt av bloggägaren att inte plocka bort det från sin blogg, även om det är ett helt sjukt inlägg som borråscharna skrivit... FY 17 säger jag bara....


Helgen har annars gått i jobbets tecken... 7-21 igår och 16-21 idag... Så jag har inte varit speciellt aktiv någonstans faktiskt...


Idag tog vi dock en tur till Kållered för ev inköp av ny spishäll... Hade sett en som verkade bra men när vi såg den live så ratade vi den... Blev ytterligare en induktionshäll... De är ju så suveräna i motsatts till vanliga hällar... Så jag får väl säga TACK till farmor för julklappen... Det var hennes julklappspengar som vi köpte den för...


Hade tagit gubbens bil till jobbet igår... Var lite svårstartad på morgonen men startade i alla fall... Vilket den inte gjorde när jag skulle hem på kvällen. Så det var bara att lämna den på jobbet och traska hem... Tur man inte har långt... Så idag när jag skulle börja jobba så lämnade gubben av mig efter trippen till Kållered. Han provade att starta den men icke, jag provade att starta den när jag slutade, men den gick inte igång då heller så det var bara att börja promenera igen... Såg ut som en snögumma när jag kom hem då det börjat snöa igen... Tycker det är så mysigt med all snö, trist med kylan bara men snön får gärna ligga ett bra tag till...


Så min planerade tripp till Ullared i morgon fryser nog inne igen då gubben tar min bil till jobbet i morgon... Ja ja... Vi åker ju inte till Egypten förren i Mars så jag har ju tid på mig att åka ner dit och köpa väskor... Sist jag skulle åka till Ullared frös ju resan inne pga snöoväder... Finns väl en viss risk att snön som kommer nu ställer till det även i morgon så resan hade säkert inte blivit av i alla fall...


Men nu skall jag sätta mig i soffan och bara slappa... Har jag förtjänat...


KRAMAR till alla som behöver!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards