Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Marie Sundwall - 23 februari 2010 12:06

Nu har vi fått tillräckligt tycker jag... Är så trött på att skotta och att inte kunna göra något för all denna snö... Nu har ju tom skola/fritids/dagis stängt pga snön... Som tur är så löste vi gårdagen och så är jag ledig idag... Men i morgon, torsdag och fredag behöver vi omsorg... Finns ett dagis som är öppet, men fritids då?? Får kolla upp detta under dagen...


Snart så går ju resan söderut oxå... LÄNGTAR!!! Måste bara fått åkt till Ullared för att köpa resväskor, men den här #¤%/(&&% snön skjuter ju upp resan dit hela tiden... SUCK!!! Får hoppas nästa vecka funkar bättre... Får ta med lilltösen någon dag när pojkarna är i skolan...


Tösens tumme blir bara bättre och bättre så det är ju tur...


Nu vill jag ha vår så vi kan åka ut med husbilen... Längtar så jag blir tokig... Vill ut och träffa trevligt husbilsfolk igen... Sen har vi sett en bil i Tyskland som vi är intresserade av... Skall kolla upp om vi kan hitta någon som kan hjälpa oss att köpa den... HÅLL TUMMARNA!!! Skall bli så skönt att kunna ge sig ut när man vill och kan... Har funkat bra att dela iofs men eget är ju alltid bäst ändå... Tycker jag...


Nä hä... Dax att fixa lunch åt (o)frivilliga skolbarn... ler... De klagar ju inte i alla fall... ler...


KRAMAR!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards