Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Marie Sundwall - 28 februari 2010 19:24

I dag för 6 år sedan eller igentligen var det ju den 29:e feb så gick vattnet... Gubben blev ju själaglad då han sagt hela tiden att vi skulle få barn den 29:e.... MEN jag lyckades knipa fram till den 1:e Mars... Och då kom världens bästa Sanna ut... Så i morgon blir hon hela 6 år och till hösten börjar hon skolan... Fattar inte vad tiden tar vägen... SUCK!!! Börjar känna mig gammal... Men det är jag väl ändå inte... eller??? ler....


Hade besök av vänner igår... Var ju inte igår man såg dom så det var himla trevligt... Vi bjöd på fika när de kom och sen åt vi fläskfilé och potatisgratäng till middag... Blev några glas vin oxå... De var kvar tills klockan var nästan 11... Så trevligt och jag hoppas verkligen att det inte tar lika lång tid igen innan vi ses... Vi måste bli bättre på det där...


Träffade iofs de idag igen då de glömde hundens matburk här så efter vi varit på barnens kusins kalas så åkte vi dit och lämnade den... Så det blev en snabb träff igen... Lugnt och skönt kalas med varma mackor när vi kom och sen fika och tårta...


Tyvärr så märkte vi när vi kom dit att tösen inte mådde riktigt bra... Hon har feber... Så i morgon är det jag som blir hemma och vabar... Gubben har för mycket att göra just nu så då får jag vara hemma... Men då får hon en mysfödelsedag hemma med mamma i stället för att gå till dagis... Lite ledsen att hon inte får gå till dagis är hon ju, men men... De får fira henne en annan gång i stället...


Men nu skall jag gå och krama om min lilla sjukling som jag tror gått och lagt sig själv... Lilla strumpan...


Zupermom

Ovido - Quiz & Flashcards