Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Marie Sundwall - 4 mars 2010 20:52

Fick ett samtal i em av min pappa... Han hade tydligen vart inne på akuten i går som jag förstod det som men hade vart dålig sedan i tisdags... Och mina syskon visste detta och hade pratat med pappa och även varit med på akuten och även haft telefonkonferans sinsemellan... Men jag räknas tydligen inte... Även om jag inte bor i stan eller behöver komma in eller vad som så VILL jag veta vad som händer med min pappa... Är riktigt ledsen och besviken på mina syskon just nu... Jag hoppas ni har en RIKTIGT bra förklaring till varför inte jag fått veta nått...


Inte vad jag behöver just nu... Behöver känna att jag har familjen bakom mig... Och detta gör att jag INTE känner så...


Är ju iofs inte första gången nått sånt här händer men de andra sakerna har inte varit lika allvarliga saker...


Nä fy skäms...

Ovido - Quiz & Flashcards