Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

Efter ytterligare påstötningar kommer här lite bilder från semestern!!

Av Marie Sundwall - 25 mars 2010 09:11

 

En av hotellets goda drinkar


  Utsikt från balkongen över poolbaren och ut över havet


  Dottern dansar magdans...


  En söt sak vår städare lämnade efter sig när han städat färdigt..


  En annan vacker sak som låg på vår säng... stora grabben fick lära sig göra svanen, men skall nog inte räkna med att han gör så här hemma...


  Grabbarna i väntan på att Super Kids skulle börja


  Utsikt från våran balkong ut över en av alla pooler på området


  Utsikt över poolen, poolbaren och vattenrutschkanorna


  Tösen är med och vattengympar, tyvärr gick det ett annat barn framför precis när jag tog kortet...


Har fler bilder men tänkte jag börjar med dessa...


Hoppas ni blir liiiiiiiiite nöjda i alla fall... ler...


 
 
Ingen bild

Marie

25 mars 2010 09:46

dom blev finare idag än igår..=o))

 
Ingen bild

Oskar

25 mars 2010 16:30

Ser härligt ut! åker ner till detta hotellet om ca en vecka, vore roligt om du lade upp flera bilder eftersom du hade ;D är nyfiken

och jag har en fråga om stranden som är så långrund.. finns det "alternativ" om man inte vill vada jättelängre genom grunt vatten innan man når djupare? Har hört om en udde och en "lagun" till vänster om hotellet..?

Tack! Mvh Oskar

 
Marie

Marie

25 mars 2010 17:27

Hej Oskar...

Kan tyvärr inte svara på din fråga då vi bara var nere vid havet första dagen och då ingen av oss gillade havet så var vi inte där nått mer... Vi vuxna gillade inte bottnen och barnen tyckte det var för salt. Mina släktingar som kom ner efter några dagar skulle gå ut till lagunen men de fick gå långt så jag tror inte det finns några större alternativ till djupare vatten... Tyvärr...

Skall lägga upp fler bilder senare i kväll tänkte jag...

http://zupermom.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Sundwall - 15 augusti 2012 14:39

I morgon kommer dagen då jag måste inse att mardrömmen är sann... :-( FAN oxå... :-( ...

Av Marie Sundwall - 31 juli 2012 12:14

Flyr fältet ett par dagar för att se om det får oss att vakna ur denna mardröm!!!! :-( ...

Av Marie Sundwall - 29 juli 2012 21:08

HELVETES DJÄVLA SKIT!!!!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 08:23

Låt det vara en mardröm som vi snart vaknar ur!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 06:04

NEJ!!! NEJ!!!

Ovido - Quiz & Flashcards