Direktlänk till inlägg 12 april 2010

Det närmar sig...

Av Marie Sundwall - 12 april 2010 10:07

På torsdag så hoppas jag vi kommer iväg i hyfsad tid, antingen med husbilen eller vanliga bilen... Resan går söder ut till Tyskland. Har 4 husbilar att titta på, men det är igentligen bara 3 som är intressanta... Den 4:e tror jag inte vi kan använda långsoffan till x:säng... Så då försvinner den... Men spännande är det... LÄNGTAR SOM EN TOK!!!


Vikten då... Jo då den går neråt... Har ju vägdag i morgon, men "tjuvväger" mig varje morgon så jag har koll på hur det går... Kanske man kan med att gå i bikini till sommaren... Kan jag iofs ändå, men hade vart skönt om några fler kg är borta...


Har ont i benen/knäna idag... Beror på jobbet... Har ju jobbat i helgen och då känns det i benen efteråt... Våra golv är utom all kritik... Som tur är så är det en ombyggnation på G och då blir det bättre golv men tills dess får jag ha ont...


Skall snart iväg med tösen på gympa. De blivande 0:orna träffas och har gympa tillsammans så de lär känna varandra tills skolan börjar i höst... Sen senare är det dax för tandläkaren med henne... Så även om jag är ledig idag så är det ändå fullt upp... Men så är det ju med familj...


Blir en kort arbetsvecka nu... Ledig idag, jobbar ti och ons ledig to, fr, lö och söndag... Och sen börjar jag nästa vecka med att jobba kväll i 2 dagar... Känns skönt...


Skickar en massa kramar till en kollega som har det lite jobbigt nu... Om du läser här så vet du att jag tänker på dig... KRAMAR!!!!


Men nu skall vi göra oss i ordning för gympan...


Kramar till alla som vill ha....

 
 
 ÅseÅse

ÅseÅse

12 april 2010 10:24

Låter härligt att det närmar sig en husbil. Då måste vi träffas när ni har fått hem den. Lycka till nu.
Jadu! kämpar också med vikten, och visst skulle man vilja använda bikini utan att tänka på det.

Kram på er och hälsa alla...

http://aseaseblogg.se

 
Ingen bild

Lotta

13 april 2010 08:13

Ha nu en trevlig resa och hoppas ni hittar når som passar. Kör försiktigt.
Kram till dig med.

 
Ingen bild

Jonny.

18 april 2010 11:35

Hej på er.
Hörde av Lotta att ni fastnat för två bilar och att den ena var i bättre skick än den andra och vad mer som skilde var ac. Eftersom ni ska ha en alkov så vet ni nog att det inte blir så varmt i dem tack vare att alkoven "skymmer" solen. Välj efter känslan, tror ni kommer att göra ett bra val, lycka till, men tänk på vad dyrt det blir med ALLA däck ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Sundwall - 15 augusti 2012 14:39

I morgon kommer dagen då jag måste inse att mardrömmen är sann... :-( FAN oxå... :-( ...

Av Marie Sundwall - 31 juli 2012 12:14

Flyr fältet ett par dagar för att se om det får oss att vakna ur denna mardröm!!!! :-( ...

Av Marie Sundwall - 29 juli 2012 21:08

HELVETES DJÄVLA SKIT!!!!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 08:23

Låt det vara en mardröm som vi snart vaknar ur!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 06:04

NEJ!!! NEJ!!!

Ovido - Quiz & Flashcards