Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Marie Sundwall - 12 augusti 2010 21:43

och det blev 3 säckar fulla med leksaker och annat skräp som han inte använder alt. är trasigt... eller bara ren skit... Mc Donalds i all ära men leksakerna svämmar över i ungarnas rum... Så bort med skiten...


Har letat lite efter en ny säng till honom oxå, har funderat på IKEA´s Tromsö loftsäng med skrivbord under... Hittade två på Blocket så jag mailade säljarna, ja en ringde jag 2 ggr men inget svar under dagen/kvällen... Skall göra nytt försök i morgon... I värsta fall blir det väl en tripp till IKEA för inköp av en ny... Lite dyrare men då får han en säng i alla fall... Ja han har en nu men den tänkte jag lilltjejen skulle få... Hon har ju en barnsäng som hon snart har växt ur... Går man i skolan skall man ha en RIKTIG säng... :-)


Borde ta tösens rum i morgon men får se vad jag orkar... Känns i kroppen efter grabbens rum... Och jag kan meddela att tösens rum inte ser bättre ut än vad hans gjorde...


Ovido - Quiz & Flashcards