Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Nytt under solen...

Av Marie Sundwall - 28 augusti 2010 17:09

  De här två rosetterna, den lilla Hederspris och den stora Bäst i ras vann jag och svärfars vovve idag...    Vi gick vidare till gruppfinalen och där kom vi 4:a av 7 tävlande. Olika raser och olika åldrar... Tycker VI var jätteduktiga...   Så det här har jag fått mersmak på nu...   


Annars då?? Har röjt i lilltjejens rum, dock inte fått sålt någon av sängarna jag vill bli av med. De ligger på Blocket men inga intresserade... suck... Det blir en tromsö där inne oxå så småningom men behöver bli av med de andra sängarna först... Skall ha en bäddsoffa under och så får hon vårt skrivbord vi har i vardagsrummet som skrivbord... Då får allt plats och hon kommer bli supernöjd... Hade ju tänkt att stora grabben skulle fått en Tromsö oxå, men han vägrar... Han vill ha kvar sin 105 säng och då får han det... Inte bråka för mycket med barnen...   


Nu efter tävlingen är jag, svärfar och hunden helt slut... barnen är ute och ränner och gubben jobbar på Säve flygshow och har tagit husbilen dit så han slipper åka hem... Så just nu är här VÄLDIGT lugnt och skönt...


Tror jag skall sova en stund... he he...



 
 
Ingen bild

Lotta

29 augusti 2010 08:37

GRATTIS till fina resultat. Förstår att det ger mersmak:-) Så var det när jag ställde ut katterna. Men det blir långa jobbiga dagar,jag får huvudvärk och ont i kroppen efteråt, utställningar är inget som jag känner så där mycket för. Men visst är det kul om man vinner...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Sundwall - 15 augusti 2012 14:39

I morgon kommer dagen då jag måste inse att mardrömmen är sann... :-( FAN oxå... :-( ...

Av Marie Sundwall - 31 juli 2012 12:14

Flyr fältet ett par dagar för att se om det får oss att vakna ur denna mardröm!!!! :-( ...

Av Marie Sundwall - 29 juli 2012 21:08

HELVETES DJÄVLA SKIT!!!!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 08:23

Låt det vara en mardröm som vi snart vaknar ur!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 06:04

NEJ!!! NEJ!!!

Ovido - Quiz & Flashcards