Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Ledig!!!

Av Marie Sundwall - 16 september 2010 09:41

Och det är så skönt... Skall jobba hela helgen, 7-17 på lördag och 7-21 på söndag... Också kallad "helvetespasset".... wonder why... efter det passet är man helt slut...


Har fortfarande inte fått sålt några sängar så de står lite överallt just nu, men fick tag på en loftsäng till tösen i alla fall så den står nu på plats... Fast nu de sista 2 nätterna har hon sovit i bäddsoffan som står under... Hon är "rädd" att sängen skall rasa ihop... Får hoppas hon kommer över det snart så hon använder sängen... Får väl försöka sälja den i så fall och ge henne grabbens gamla men då blir det trångt i rummet... Håll tummarna...


I helgen har svärfar bestämt att hunden skall vara med på ytterligare en utställning, men eftersom jag jobbar så får någon annan gå med, verkar som gubben min får ta det... Kommer säkert inte gå lika bra som med mig... he he... Jodå det kommer det nog... Kanske tom bättre... he he...


Skall ta mig in till Kungsbacka nu och byta en stövel... Råkade visst bli två vänsterstövlar igår... Liiiiiite jobbigt att gå runt med... he he...


Sen vill jag återigen poängtera hur mycket jag avskyr anonyma och elaka inlägg på oskyldiga människor... Har själv inte drabbats men har vänner som om och om igen drabbas... FY F*N för de som gör så...


Nä hä...Kungsbacka var det ja, och sen tvätten, sen röja, sen mat, sen..., sen..., sen... Ingen rast ingen ro...


Ce ya...

 
 
mipi

mipi

16 september 2010 14:53

Ja fy fasen för elaka kommentarer...
och fy för sushi å fy för kaffe hahahhaa

kraaamis

http://mipi33.blogg.se

 
Marie

Marie

16 september 2010 17:18

Men Mia... varför så negativ till allt jag skriver... :-) Det första håller jag med om, men det andra är ju bara sååååååååå gott... Tyvärr blev det ju inget sånt idag... :-( men kommer ju fler tillfällen... :-)

http://zupermom.bloggplatsen.se

 
 ÅseÅse

ÅseÅse

21 september 2010 08:27

Du måste vara helt slut efter den här helgen, hoppas du får vara ledig några dagar och vila upp dej. Hur gick det på hundutställningen? lyckades Robert bättre än dej? har jag svårt att tänka mej.. Jodå det gick säkert bra. Ja du! du har helt rätt när det gäller anonyma kommentarer, det som är roligt tycker jag, är att det är nog dom som skriker att alla vi andra är fega krakar.

Snart så ses vi på Öland. Kram

http://aseaseblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Sundwall - 15 augusti 2012 14:39

I morgon kommer dagen då jag måste inse att mardrömmen är sann... :-( FAN oxå... :-( ...

Av Marie Sundwall - 31 juli 2012 12:14

Flyr fältet ett par dagar för att se om det får oss att vakna ur denna mardröm!!!! :-( ...

Av Marie Sundwall - 29 juli 2012 21:08

HELVETES DJÄVLA SKIT!!!!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 08:23

Låt det vara en mardröm som vi snart vaknar ur!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 06:04

NEJ!!! NEJ!!!

Skapa flashcards