Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Ont, det gör ont....

Av Marie Sundwall - 27 september 2010 18:49

både i kropp och själ...


Har haft en tuff dag på jobbet så nu värker det i hela kroppen... Får hoppas resten av veckan blir lugnare... Är ledig onsdag och fredag, lördag och söndag... SÅ SKÖNT!!!!   


Tyvärr har det hänt en del tråkiga saker de senaste dagarna. Inte för mig men för en god vän. Och det är det som gör ont i själen... OM du läser här vännen så vet du var jag finns... Är bara ett sms eller telesamtal bort... Kan ta ett bloss över telefonen... Du är/kommer vara saknad av många... KRAM!!!!! Vårt lilla "träsktroll"...


Nu får jag nog lägga upp fötterna och benen i soffan... Någon som kan komma och hjälpa mig med det???    


Where ever you are... TAKE CARE!!!!

 
 
mipi

mipi

27 september 2010 20:16

Jag kan hjälpa dig lägga upp dina om du hjälper mig.... Jobbat idag och vart själv med 10 kids från 14,15... med hjälp från den andra avd. men ändå haha a men de va kul.. mitt favvo ställe ;)

Låter inge vidare med din vän.. hoppas det blir bättre ;) ingen jag vet vem de e va?? KRAAAMAR

http://mipi33.blogg.se

 
Marie

Marie

27 september 2010 20:18

Du får gärna komma och lägga upp mina ben, men var mer en hint till mina kollegor om varför jag är trött... :-) Nej, det är ingen du känner...

KRAM!!!!

http://zupermom.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Sundwall - 15 augusti 2012 14:39

I morgon kommer dagen då jag måste inse att mardrömmen är sann... :-( FAN oxå... :-( ...

Av Marie Sundwall - 31 juli 2012 12:14

Flyr fältet ett par dagar för att se om det får oss att vakna ur denna mardröm!!!! :-( ...

Av Marie Sundwall - 29 juli 2012 21:08

HELVETES DJÄVLA SKIT!!!!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 08:23

Låt det vara en mardröm som vi snart vaknar ur!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 06:04

NEJ!!! NEJ!!!

Ovido - Quiz & Flashcards