Alla inlägg den 22 december 2010

Av Marie Sundwall - 22 december 2010 11:47

och jag är faktiskt färdig... WEEEEEEEE!!!! Eller det skall göras lite julgodis i morgon kväll men annars är det klart...


Skall hem till min pappa i kväll och fira Lillejul med mina syskon och pappa. Blir lite skinka och vörtbröd samt julklappsleken...   Den är rolig den... Brukar "nästan" bli lite slagsmål om klapparna...   


Har fått semester på julafton då jag jobbat i stort sett alla jular sen jag började jobba, har även fått semester nyårsdagen så nyårsfirandet är räddat.. Blir en lugn samvaro här hemma med 2 andra barnfamiljer. Sitter väl mest vid matbordet och sen blir det 12-slaget och sen däckar vi alla då barnen vaknar tidigt nästa morgon...   


Sen har jag förmodligen bara några dagar kvar att jobba på jobbet, går över till att jobba natt sen ett tag. Går in för en nattare som är sjukskriven och sen blir det kanske förlängt medans vi bygger om. Vilket jag hoppas det blir... Förlängt alltså...  Men sen när allt är klart vill jag tillbaka till dagen igen... Om jag får komma tillbaka vill säga...   Men det tror jag mina kollegor vill... Vissa i alla fall...   


Nu skall jag försöka få ut mina barn att leka i snön...


C ya....





Skapa flashcards