Direktlänk till inlägg 5 december 2009

Idag är allt bara så BLÄ!!!!

Av Marie Sundwall - 5 december 2009 15:45

Mår skit rent ut sagt... Är sur, grinig, inget tålamod, trött, mår inte bra, ont i magen, deppig, nere... you name it, I´ve got it...


Vet oxå varför jag känner mig så här, och blir så frustrerad när inte läkarna gör nått åt det... "Men försök med dessa tabletterna, gör så här, vi avvaktar och ser vad som händer"... MEN DET HÄNDER JU FÖR FAN INGENTING!!! Ingen skillnad ialla fall... Jag har inget behov av den mer, jag skall inte ha fler barn, ta bort skiten... JAG ORKAR INTE MER!!!!


 
 
Lotta

Lotta

5 december 2009 16:33

Låter inte som en rolig dag för dig.
Hoppas morgondagen blir bättre.....
Vädret gör en ju inte överlycklig heller nu.
Hoppas du får en bättre kväll.
Kram

http://anncharlottehogbom.blogg.se

 
Åsa (Valerina)

Åsa (Valerina)

5 december 2009 23:23

Vad pestigt när de är så envisa och inte vill ta bort den. Man tycker ju att en kvinna i sina bästa år, vid full mental hälsa och som redan har barn borde veta om hon vill ha fler barn eller inte.
Hoppas du mår bättre snart.
Kram

http://valerina.wordpress.com

 
Ingen bild

Leena

6 december 2009 20:46

Vet inte om det är någon lindring men det kommer en tid då allt blir bättre, märker det själv, men det är klart det tar ju ett antal år att komma dit.
kände under många år som du ta bort skiten, har ingen användning av den mer. ju äldre jag blev ju mer ont fick jag, tills en dag - jag kände att det märks knappt längre, humöret bättre o ingen värk. Men det var många o långa år innan jag kom hit.
Stå på dig till din läkare. Man ska inte som kvinna behöva ha det så svårt.
:)

 
Marie

Marie

6 december 2009 21:50

tack för era goa kommentarer... det som är problemet är att jag har konstanta blödningar... hade det varit smärta så hade jag ju löst det med värktabletter... men det här?? skall ju på min hjärtkoll på tisdag... skall se om inte min läkare där kan få gyn till att ta bort problemet...

Kram...

http://zupermom.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

mipi

6 december 2009 23:30

Meeeen varför ska de alltid krångla!!!
Du behöver en meagkram

MEEEGAAAAA KRAAAAAAAAAAAAAAAM!!

Jag håller på dig.. hoppas att det löser sig!!
PÖSS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Sundwall - 15 augusti 2012 14:39

I morgon kommer dagen då jag måste inse att mardrömmen är sann... :-( FAN oxå... :-( ...

Av Marie Sundwall - 31 juli 2012 12:14

Flyr fältet ett par dagar för att se om det får oss att vakna ur denna mardröm!!!! :-( ...

Av Marie Sundwall - 29 juli 2012 21:08

HELVETES DJÄVLA SKIT!!!!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 08:23

Låt det vara en mardröm som vi snart vaknar ur!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 06:04

NEJ!!! NEJ!!!

Ovido - Quiz & Flashcards