Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Marie Sundwall - 17 februari 2010 21:47

Ni som följt mig vet nog vad det handlar om... Det är samma sak som i våras/somras... Det tar så mycket energi och ork från mig så jag blir tokig... Är nog därför min huvudvärk har börjat visa sig igen... Helst av allt vill jag bara gå och lägga mig och dra täcket över huvudet och inte komma fram innan allt är löst... Orkar inte ens skriva mer om det nu, då jag känner att värken genast gör sig påmind...


Pojkarna går denna vecka i Fäktningsskola i Kungsbacka. Den stora är riktigt duktig och tycker det är kul, verkar som han vill fortsätta när denna vecka är slut... Vem vet.... Nästa OS-hopp kanske?? ler...

Lilleman är väl inte riktigt lika intresserad men gör så gott han kan och det är ju huvudsaken... Vi är väl inte riktigt överens än om han skall fortsätta eller inte men det är ju några dagar kvar innan vi "måste" bestämma oss...


Var i väg idag och fick köpt presenter till tösen som fyller 1:e mars... Var riktigt förvånad att det gick så fort och smärtfritt att hitta presenter men jag är ju inte ledsen för det... ler...


Sen är det jobbhelg igen... Så det är inget planerat för denna helgen i alla fall... Får se vad vi hittar på nästa helg, behöver komma iväg och få annat att tänka på och även få barnen att tänka på annat... Även de har många frågor just nu... Försöker ju svara de så gott jag kan men det hjälper inte alltid...


Igår gick jag och la mig redan 19. Hade haft migrän från lunchtid och trots vila och tabletter så släppte den inte... Vaknade i princip varje gång jag vände mig i sängen av att huvudet värkte, men i morse när jag gick upp så var värken borta.... Däremot kände jag mig mörbultad och lite illamående och jag var skakig i hela kroppen och yr men det släppte allt eftersom dagen gått...


Men nu skall jag gå och sätta mig och titta på OS en stund till innan det blir hopp i säng...


Zupermom

Ovido - Quiz & Flashcards