Direktlänk till inlägg 10 november 2009

Sjukstuga!!

Av Marie Sundwall - 10 november 2009 08:32

Så har då nästa barn insjuknat i hosta och feber... Så nu är det två barn sjuka... Än så länge så klagar ingen av dom på muskelvärk eller nått annat så det verkar inte som någon av flunsorna... Vi håller tummarna...


Så det blev VAB igår, är ledig idag, VAB på onsdag, APT möte på torsdag (gubben får jobba halvdag) och VAB på fredag... Så då vet ni hur min vecka ser ut... Och eftersom barnen är sjuka så håller vi oss hemma så är det någon som vill komma och hälsa på så är ni välkomna på egen risk...


Stora grabben fyller 9 år i morgon... Får fira honom så gott det går... Han äter ju inget när han är sjuk så vi får se vad vi hittar på till frukost och middag... Vem vet... Tårtan kanske han äter... Fast jag är skeptisk...


Nu skall jag skicka det friska barnet till skolan...


Ha en bra dag, för det skall jag försöka ha...


Zupermom



 
 
mipi

mipi

11 november 2009 21:47

Glass går väl ner chokladglass till frulle.. ist för oboy, bigpac tresmak till lunch
glasstårta till middag ;)

http://mipi33.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Sundwall - 15 augusti 2012 14:39

I morgon kommer dagen då jag måste inse att mardrömmen är sann... :-( FAN oxå... :-( ...

Av Marie Sundwall - 31 juli 2012 12:14

Flyr fältet ett par dagar för att se om det får oss att vakna ur denna mardröm!!!! :-( ...

Av Marie Sundwall - 29 juli 2012 21:08

HELVETES DJÄVLA SKIT!!!!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 08:23

Låt det vara en mardröm som vi snart vaknar ur!!!!!!

Av Marie Sundwall - 28 juli 2012 06:04

NEJ!!! NEJ!!!

Ovido - Quiz & Flashcards